Робота з обдарованими учнями


Вчимося правильно визначати час

Саме задання, пов’язані з 

позначенням часу в українській мові, 

дуже часто бувають під час 

проведення різних конкурсів, 

предметних олімпіад і, звичайно ж,

 на ЗНО. Тож готуймося вже зараз. У

 нагоді стане нам усім чудовий 

відеоурок із циклу "На всі 200".

 Переглянути його можна,

перейшовши за посиланням


Порада: спробуйте сервіс WordArt ! 

Це просто, цікаво, креативно!!!

Впевнена, що вам сподобається!
Не пошкодуєте!

ХМАРА СЛІВ (ХМАРА ТЕГІВ, АБО ЗВАЖЕНИЙ СПИСОК) - ЦЕ ВІЗУАЛЬНЕ ВІДТВОРЕННЯ СПИСКУ СЛІВ, КАТЕГОРІЙ, МІТОК ЧИ ЯРЛИКІВ НА ЄДИНОМУ СПІЛЬНОМУ ЗОБРАЖЕННІ. ЗА ДОПОМОГОЮ ХМАР СЛІВ МОЖНА ВІЗУАЛІЗУВАТИ МАТЕРІАЛ З ТЕМИ У БІЛЬШ НАОЧНИЙ СПОСІБ. ЦЕ СПРИЯЄ ШВИДКОМУ ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЮ ІНФОРМАЦІЇ.

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРИ СЛІВ У НАВЧАННІ ПОВ'ЯЗАНІ, НАПРИКЛАД, З ТИМ, ЩО:
- В ХМАРУ МОЖНА ЗАПИСАТИ ТЕМУ УРОКУ, ЯКУ УЧНІ ПОВИННІ ВИЗНАЧИТИ;
- СКЛАСТИ ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕНОЇ ТЕМИ, «ХМАРА» ВИСТУПАЄ В ЯКОСТІ ОПОРНОГО КОНСПЕКТУ;
- ПРОЧИТАТИ В «ХМАРІ» ГОЛОВНЕ ПИТАННЯ, НА ЯКЕ НЕОБХІДНО ЗНАЙТИ ВІДПОВІДЬ ПРОТЯГОМ УРОКУ;
- СКЛАСТИ РЕЧЕННЯ АБО РОЗПОВІДЬ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ СЛІВ З ХМАРИ;
- СТВОРИТИ СЛОВНИКОВУ «ХМАРУ» НА ОСНОВІ НЕВЕЛИКИХ НЕЩОДАВНО ВИВЧЕНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ, І ПОПРОСИТИ УЧНІВ ПРИГАДАТИ, ПРО ЩО БУЛИ ЦІ ТЕКСТИ, І В ЯКОМУ САМЕ КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТОВУВАЛИСЯ СЛОВА;
- ПОКАЗАТИ «ХМАРУ», СКЛАДЕНУ ЗІ СЛІВ, УЗЯТИХ ІЗ НЕЗНАЙОМОГО ТЕКСТУ, І ПОПРОСИТИ ЗДОГАДАТИСЯ ПРО ЙОГО ЗМІСТ;
- ПЕРЕТВОРИТИ НУДНИЙ ТЕКСТ В ЦІКАВУ ГОЛОВОЛОМКУ;
- НАПИСАТИ ЗАШИФРОВАНУ ЛИСТІВКУ ДРУГОВІ;
- РОЗПОВІСТИ ПРО ПИСЬМЕННИКА, ВИКОРИСТОВУЮЧИ СЛОВА З «ХМАРИ»;
- СКЛАСТИ ХАРАКТЕРИСТИКУ ОБРАЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ГЕРОЯ;                                        
- ЗРОБИТИ "ХМАРКУ" ПІДКАЗОК ДО ДИКТАНТУ, КРОСВОРДІВ ТОЩО;
- ПОВТОРИТИ ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТЕМИ, ЩО ВИВЧАЄТСЯ І Т.Д.

ХМАРУ СЛІВ МОЖНА ЛЕГКО ЗГЕНЕРУВАТИ ВЛАСНОРУЧ З ВИКОРИСТАННЯМ СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОГРАМ.
WORD IT OUT – БЕЗКОШТОВНИЙ АНГЛОМОВНИЙ СЕРВІС ДЛЯ СТВОРЕННЯ ХМАР СЛІВ, ЯКИЙ Є ОДНИМ З НАЙПРОСТІШИХ І ЗРУЧНИХ У ВИКОРИСТАННІ.
WORD CLOUD GENERATION  АНГЛОМОВНИЙ СЕРВІС ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕГОВИХ ХМАР, ЯКИЙ МАЄ НАЙБІЛЬШ ЗРУЧНУ ІНТУЇТИВНО ЗРОЗУМІЛУ НАВІГАЦІЮ.
WORD ART – БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНГЛОМОВНИЙ СЕРВІС ДЛЯ СТВОРЕННЯ ХМАР СЛІВ. З ЙОГО ДОПОМОГОЮ МОЖНА СТВОРЮВАТИ ЯСКРАВІ ХМАРИ РІЗНОЇ ФОРМИ. ОДНАК НЕДОЛІКОМ ЦІЄЇ ПРОГРАМИ Є ПЕВНЕ СПОТВОРЕННЯ ШРИФТІВ ПРИ ВІДОБРАЖЕННІ КИРИЛИЦІ.

Приклади хмаринок слів:

ХМАРИНКА СЛІВ ЗА ТВОРОМ ЗІРКИ МЕНЗАТЮК ТАЄМНИЦЯ КОЗАЦЬКОЇ ШАБЛІ".

Завдання: Виписати із поданих слів тільки ті риси характеру, які властиві  Наталці


ХМАРИНКА СЛІВ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ "НАПИСАННЯ НЕ З ДІЄСЛОВАМИ" (7 КЛАС)

ЗАВДАННЯ: ВИПИСАТИ ЛИШЕ ТІ СЛОВА, ЯКІ ЗАПИСАНІ БЕЗ ПОМИЛОК


ХМАРИНКА СЛІВ ДО ТЕМИ "НАПИСАННЯ СЛІВ ІЗ ПІВ, НАПІВ (ЗГІДНО З НОВИМ ПРАВОПИСОМ). 6 КЛАС

Завдання: виписати лише слова, що написані без помилок


Виконати цікаві вправи з незрівнянним Лепетуном ви можете, перейшовши за посиланням

Узимку ми взяли участь в олімпіаді "На урок" та олімпіаді "Всеосвіта Зима". Ось наші результати






У листопаді 2019 року ми вперше взяли участь у Міжнародному конкурсі Олімпіс, де отримали такі результати:



- Толкачова Вероніка, учениця 7 класу, - 51% виконання завдань із української мови та літератури;
- Панчишний Назар, учень 7 класу, - 55% виконання;
- Коваленко Олександр (7 клас) - 89 % виконання;
- Мартиненко Євгеній (9 клас) - 48 %;
- Науменко Яна (9 клас) - 56 %.

Рекомендуємо взяти участь у цьому конкурсі, тепер уже у весняній його сесії (2020 рік) ! Запитання цікаві, допоможуть визначити рівень знань учнів із предмету. Удачі! Умови участі в конкурсі можна переглянути  за посиланням


Як правильно наголошувати слова: принципи наголошування, проблемні випадки можна дізнатися, перейшовши за посиланням


Завдання  ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури для учнів 7 класу можна переглянути за посиланням


Завдання ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури для учнів 8 класу можна дізнатися за адресою


Завдання ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури для учнів 9 класу дивіться за посиланням


Завдання ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури для учнів 10 класу переглядаємо за адресою



Завдання ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури для учнів 11 класу переглядаємо за посиланням


Правила та приклади складання сенканів та каліграм можна переглянути за посиланням

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів мовно-літературної галузі в закладах загальної середньої освіти...