Увага! Дистанційне навчання!
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM
Синхронне навчання та виконання завдань в асинхронному режимі
23.04.2021 р.
1-ий урок. 6 клас. Українська мова.
Розвиток мовлення
Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників , що належать до різних розрядів
Опрацюйте сторінки 180, 181 вашого підручника. Використайте як зразок для правильної побудови вашого майбутнього твору текст вправи 412.
Напишіть САМОСТІЙНО власний твір на одну з тем.
Орієнтовні теми творів:
- Що я роблю для здійснення своєї мрії?
- У чому полягає гідність людини?
- Що важливіше - наполегливість чи скромність?
!!! Фото твору надсилаємо сьогодні протягом дня !!! Обов’язково !!!
2-ий урок. 8 клас. Українська мова
Відокремлені додатки
Перегляньте презентацію ТУТ. Виконайте завдання із останнього слайду. !!! Фотозвіт надшліть протягом дня !!!
3-ій урок. 6 клас. Українська література
Леонід Глібов. "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Алегоричні образи
Перегляньте дуже уважно презентацію за посиланням.
Виконайте завдання із останнього слайду.
!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!!
4-ий урок. 7 клас. Українська література
Олександр Гаврош. "Неймовірні
пригоди Івана Сили". Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості
Перегляньте презентацію ТУТ. Виконайте завдання із останнього слайду.
Заповнити досьє на персонажа
Домашнє завдання:
Заповнити картку
!!!Фото виконаного завдання надсилайте
22.04.2021 р.
1-ий урок. 5 клас. Українська мова.
Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв’язком. Кома у складному реченні
Перегляньте презентацію ТУТ.
Домашнє завдання: Опрацювати матеріал підручника на сторінках 215, 216 (параграф 42).
Виконайте вправу 503 (перепишіть, розставте пропущені розділові знаки, в кожному з речень підкресліть граматичні основи).
!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!!
2-ий урок. 8 клас. Укрвїнська література
"Місце для дракона" Юрія Винничука - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"
Перегляньте презентацію ТУТ. Попрацюйте з карткою.
Домашнє завдання: Поміркуйте, пофантазуйте, уявіть, як проходить день кожного з головних героїв повісті-казки Ю.Винничука "Місце для дракона" відповідно до їхніхпоглядів на життя, переконань, рис характеру, духовних цінностей. Заповніть планувальник від імені одного з героїв.
!!! Фото заповненого планувальника надішліть протягом дня сьогодні !!!
3-ій урок. 5 клас. Українська література.
Позакласне читання. Чарівний свт української поезії. Улюблені вірші українських поетів про природу
Домашнє завдання: Почитайте поезії Ліни Костенко про природу. Випишіть художні засоби із однієї з них (на вибір).
Ліна Костенко. Вірші про природу
Послухаю
цей дощ. Підкрався і шумить.
Бляшаний звук води, веселих крапель кроки.
Ще мить, ще мить, ще тільки мить і мить,
і раптом озирнусь, а це вже роки й роки!
А
це уже віки. Ніхто уже й не зна,
в туманностях душі чи, може, Андромеди —
я в мантіях дощу, прозора, як скляна,
приходжу до живих, і згадую про мертвих.
Цілую
всі ліси. Спасибі скрипалю.
Він добре вам зіграв колись мою присутність.
Я дерево, я сніг, я все, що я люблю.
І, може, це і є моя найвища сутніть.
***
Стояла груша, зеленів лісочок.
Стояло небо, дивне і сумне.
У груші був тоненький голосочок,
вона в дитинство кликала мене.
Ми
з нею довго в полі говорили,
не чули навіть гуркоту доріг.
Мої важкі, мої щоденні брили
старий Сізіф тим часом постеріг.
Стояли
ми одна супроти одної.
Ні з чим не крились, не хотіли йти.
Вона боялась осені холодної,
а я боялась шуму й суєти.
Удвох
ми з нею слухали зозульку.
І хмари йшли, як нетутешній дим.
Сізіф курив свою гіркущу люльку,
йому хотілось бути молодим.
Українське
альфреско
Над
шляхом, при долині, біля старого граба,
де біла-біла хатка стоїть на самоті,
живе там дід та баба, і курочка в них ряба,
вона, мабуть, несе їм яєчка золоті.
Там
повен двір любистку, цвітуть такі жоржини,
і вишні чорноокі стоять до холодів.
Хитаються патлашки уздовж всії стежини,
і стомлений лелека спускається на хлів.
Чиєсь
дитя приходить, беруть його на руки.
А потім довго-довго на призьбі ще сидять.
Я знаю, дід та баба – це коли є онуки,
а в них сусідські діти шовковицю їдять.
Дорога
і дорога лежить за гарбузами.
І хтось до когось їде тим шляхом золотим.
Остання в світі казка сидить під образами.
Навшпиньки виглядають жоржини через тин…
***
Гроза проходила десь поруч. Було то блискавка, то грім.
Дорога йшла кудись на Овруч в лісах і травах до колін.
Латаття
ніжилось в озерах, хитали ряску карасі.
Черкнула блискавка по зелах, аж полягали вони всі.
Над
світом білим, світом білим хтось всі спіралі перегрів.
А хмари бігли, хмари бігли і спотикалися об грім.
Гроза
погримувала грізно, були ми з нею тет-а-тет.
Тремтіла річечка рогізна, човни ховала в очерет.
!!! Фото надішліть протягом дня сьогодні !!!
4-ий урок. 7 клас. Українська мова
Сполучники сурядності та підрядності
Перегляньте презентацію ТУТ. Домашнє завдання: Скласти по 3 речення із сполучниками сурядності та підрядності. Визначити їх вид.
!!! Фото надіслати сьогодні протягом дня !!!
5-ий урок. 6 клас. Українська мова.
Розряди займенників за значенням
Перегляньте презентацію ТУТ. Домашнє завдання: Опрацювати сторінки 206-207; виконати вправу 466 (переписати, над займенниками вказати їх розряд).
!!! Фото надіслати протягом дня сьогодні !!!
21.04.2021 р.
1-ий урок. 5 клас. Українська мова.
Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв’язком
Опрацювати матеріал підручника на сторінці 215, 216. (параграф 42).
Виконайте вправу 499 (перепишіть, у кожному з речень підкресліть граматичні основи, після кожного речення в дужках запишіть, просте воно чи складне).
!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!!
2-ий урок. 8 клас. Українська мова
Відокремлені обставини
Перегляньте презентацію ТУТ. Виконайте завдання із передостаннього слайда. !!! Фотозвіт про виконання надішліть протягом дня !!!
3-ій урок. 6 клас. Українська мова.
Займенник як самостійна частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична рольРозряди займенників за значенням
Виконайте завдання №2 з останнього слайду презентації.
!!!Фото виконаного завдання чекаю протягом дня!!!
5-ий урок. 6 клас. Українська література.
Леонід Глібов - визначний український байкар, поет. Його байка "Щука". Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки
Опрацювати сторінки підручника 216-219. Виписати з підручника в зошит, що таке БАЙКА й що таке МОРАЛЬ (сторінка 218).!!! Фото записів надіслати протягом дня !!!
Переглянути презентацію, перейшовши за посиланням
!!! Напам’ять байку вчити не треба !!!
!!! Ілюстрація до байки на оцінку, але за бажанням !!!
7-ий урок. 6 клас. Українознавство
Військово-дипломатична діяльність запорізького січового козацтва. Перемоги козаків у Європі.
Перегляньте презентацію ТУТ. Опрацюйте тести. Вони з відповідями.
!!! Складіть сенкан та асоціативний кущ до слова козак. Фото надішліть протягом дня !!!
20.04.2021 р.
1-ий урок. 5 клас. Українська мова.
Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв’язком
Опрацювати матеріал підручника на сторінці 215 (параграф 42).
Виконати завдання із слайда №9. Записати речення, підкреслити в них граматичні основи.
!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!!
3-ій урок. 7 клас. Українська література
Олександр Гаврош. "Неймовірні
пригоди Івана Сили"- повість про
пригоди українського силача, який
став чемпіоном Чехословаччини та
Європи
- Перегляньте коротесеньке відео, в
якому автор розповідає про свого
героя, Івана Силу (Івана Фірцака),
реального українського силача,
- Заповніть анкету автора.
!!!Фото з виконаним завданням чекаю
протягом дня!!!
Хто зацікавився історією реальної
людини, Івана Фірцака, може
переглянути
український художній
фільм "Іван Сила", перейшовши за
19.04.2021 р.
1-ий урок. 5 клас. Українська мова.
Розвиток мовлення
Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму
2-ий урок. 8 клас. Українська література.
"Місце для дракона" Юрія Винничука - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"
Перегляньте презентацію ТУТ.
Попрацюйте з картками.
Домашнє завдання: опрацювати біографію автора, прочитати повість-казку "Місце для дракона". Створити сторінку Ю.Винничука в мережі "Фейсбук".
!!! Фото надішліть сьогодні !!!
3-ій урок. 6 клас. Українська мова.
Контрольна тестова робота
Числівник як самостійна частина мови
Тест
1. Визначте, у якому рядку числівник з іменником поєднано правильно:
А) Чотири метра
Б) Чотири метри
В) Четверо метрів
Г) Жодної правильної відповіді
2. У якому рядку всі числівники порядкові?
А) двоє, троє, четверо, п'ятеро;
Б) одна десята, п'ятдесят, п'ятсот, дев'ять;
В) другий, сорок третій, дев'яностий, двісті тридцять сьомий;
Г) двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п'ятдесят вісім.
3. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в реченні…
А) Нарада почалася о чотирнадцятій.
Б) Зустріч призначено на п’ять тридцять.
В) Вистава закінчилась за чверть на десяту.
Г) Зараз за десять третя.
4. Назвіть морфологічні ознаки числівника
А) рід, число, відмінок
Б) Рід
В) Кількісні
5. Назвіть синтаксичну роль числівника:
А)Числівник у реченні може бути підметом, додатком, іменною частиною складеного присудка, означенням.
Б) У реченні виступає додатком та означенням
В) У реченні виступає підметом та присудком
Г) У реченні виступає іменною частиною складеного присудка
6. Визначте, у якому рядку числівник з іменником поєднано неправильно:
А) Двадцять два днів
Б) Тридцять три тюльпани
В) Сто п’ятдесят шість сторінок
Г) Три кити
7. Визначте дробовий числівник:
а) сто;
б) двадцятеро;
в) п’ять цілих і вісім десятих;
г) сто.
8. Укажіть речення, у якому вжито числівник.
А Козацька сотня перемогла в бою.
Б Залишилося перевірити з десяток зошитів.
В Трійка коней тягла навантажений віз.
Г У нашому класі всього десять учнів.
9. Провідміняйте числівник 599 за відмінками, записавши його словами.
10. Запишіть числівники на позначення часу словами, давши відповідь на питання: «Котра година?»: 7.40; 15.25; 22.30, 01.15.
!!!Фото виконаної контрольної роботи надіслати протягом дня!!!
4-ий урок. 5 клас. Українська література.
М.Т. Рильський "Осінь-маляр із палітрою пишною...". Краса рідної природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям
Перегляньте презентацію ТУТ. Робота з фотоколажем
Домашнє завдання: виразно читати поезію. Виконати завдання із печворка. Фото надіслати протягом дня.
5-ий урок. 7 клас. Українська мова.
Сполучник як службова частина мови. Уживання сполучників у простому та складному реченнях. Сполучники сурядності та підрядності
Перегляньте презентацію за посиланням
Домашнє завдання ви знайдете у слайді №14.
!!!Фото надішліть протягом дня!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар