ПРО СЕБЕ за допомогою кроссенса
Я, Будко Людмила Василівна, працюю в Лутищенському навчально-виховному комплексі на посаді вчителя української мови та літератури.
Мешкаю в сусідньому селі Хухра, що на Сумщині.
Педагогічний стаж 28 років
Освіта
- Сумський ДПІ ім. А.С.Макаренка, 1991 рік. Спеціальність “Російська мова і література”
- Сумський ДПУ ім.А.С.Макаренка, 2003 рік. Спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література. Зарубіжна література”
- Категорія - "Спеціаліст вищої категорії". Присвоєно педагогічне звання "Старший учитель".
Професію вчителя обрала собі цілком свідомо ще в ранньому дитинстві. А ось коли пішла до Хухрянської середньої школи, то сумніви щодо майбутнього фаху відпали автоматично. Навчалася добре, школу закінчила зі срібною медаллю. Брала активну участь у громадському житті класу, школи. Була помічницею педагогів. Із власної ініціативи та за підтримки досвідченого вчителя-наставника організовувала для однокласників, які потребували допомоги в навчанні, додаткові заняття. Сама підбирала для них тексти диктантів, сама диктувала, сама перевіряла. А потім разом з ними аналізувала помилки, пояснювала їм написання тих чи інших слів. Може, це й дивно, та мені дуже подобалося це робити... З тих пір минуло чимало літ, та бажання ділитися здобутими знаннями з іншими людьми залишилося й донині.
З рідним селом довелося розлучитися на цілих 5 років. У той час була старанною студенткою філологічного факультету Сумського державного педагогічного інституту імені А.С.Макаренка (спеціальність «Російська мова та література»). Після його закінчення повернулася до рідного села й чотири з половиною роки перебувала в декретній відпустці, (доглядала спочатку одного синочка, а потім і другого). Коли дітки підросли, розпочала роботу на нелегкій педагогічній ниві в Лутищенському НВК на посаді вихователя групи продовженого дня, та вже через рік була призначена вчителем української мови та літератури. 2001 року знову поїхала до обласного центру на навчання. Та цього разу не тільки здобувала вищу освіту (вже другу), а й продовжувала працювати. 2003 року отримала ще один диплом і стала жартома себе називати «філологом у квадраті».
Сьогодні можу сміливо назвати себе досвідченим педагогом з 27 - річним стажем, маю кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії». Неодноразово була нагороджена Грамотами відділу освіти Охтирської районної державної адміністрації. Та зупинятися на досягнутому не збираюся.
Моє педагогічне кредо – «Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, уміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!» У житті намагаюсь керуватися принципом «Все, що роблю, роблю на совість».
Саме це дає змогу успішно працювати над проблемою «Формування та розвиток мовленнєвої діяльності учнів шляхом упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури».
Саме це дає змогу успішно працювати над проблемою «Формування та розвиток мовленнєвої діяльності учнів шляхом упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури».
Прагну, щоб на моїх уроках було цікаво. Навчальний матеріал подаю доступно, творчо. Дітям подобається бути в ролі кореспондента газети, який ставить запитання авторові чи героєві твору, а то й у ролі самого творця літературного шедевру. Діти можуть вільно висловлювати свої думки, не боячись бути висміяними чи покараними. При цьому учні не забувають, що перед ними вимогливий, справедливий педагог, який любить робити свою справу й ставить за мету виховувати справжніх громадян рідної України.
Очолюю шкільне методоб’єднання вчителів, які викладають предмети гуманітарного циклу. Протягом двох навчальних років очолювала районне методичне об’єднання учителів української мови та літератури, є членом районної творчої групи, публікую власні розробки уроків на сайті "Всеосвіта". Намагаюся не лише вивчати передовий досвід колег та використовувати його у своїй роботі, а й поширювати створені власноруч методичні цікавинки, зокрема кроссенси та печворки, у групах "Літературний сад", "Лінгвістичні смаколики", "Зарубіжна література для креативчиків" у мережі "Фейсбук". Пишаюся, що за досвідом на семінари-практикуми вже двічі приїздили до мене вчителі-словесники зі шкіл району. Ось так я і працюю, проста сільська вчителька: з любов’ю, натхненням, завзяттям.
Немає коментарів:
Дописати коментар