субота, 10 квітня 2021 р.

 Увага! Дистанційне навчання!

ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІї НА ПЛАТФОРМІ ZOOM

Синхронне навчання та виконання завдань у асинхронному режимі

16.04.2021 р.

1-ий урок. 6 клас. Українська мова. 

Правильне вживання числівників на позначення дати, часу. Написання разом порядкових числівиків з -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. 

Морфологічний розбір числівника

Робота з підручником. Сторінки 201-202. Виконання вправ 458 (складання діалогу з використанням числівників на позначення часу), 460 та 461. 

Домашнє завдання: Опрацювати сторінки 201-202. Виконати вправу 461 ( 5 та  речення). Переписати, виписати числівник та розібрати його як частину мову за зразком на сторінці 202. !!! Фотозвіт про виконання надіслати протяом дня !!! 

2-ий урок. 8 клас. Українська мова.

Відокремлені обставини

Перегляньте презентацію ТУТ (12-14 слайди).

Опрацювати параграф 36, виконати вправу 424 (переписати, розставляючи розділові знаки, підкреслити відокремлені обставини). !!! Фото надішліть сьогодні !!!

3-ій урок. 6 клас. Українська література. 
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів(анекдоти, баки, усмішки, гуморески, співомовки та інше). Роль гумору в житті українців
Перегляньте презентацію ТУТ
Запишіть визначення в зошит. !!! Фото надішліть!!!

4-ий урок. 7 клас. Українська література
Олена Теліга. "Радість". "Пломінний день". Ідея оптимізму, та життєлюбства через художнє слово
- Прослухайте поезію "Пломінний день" за покликанням

- Прочитайте поезію "Радість" тут

- Виразно прочитайте поезію.

ПЛОМІННИЙ ДЕНЬ
День прозорий мерехтить, мов пломінь,
І душа моя горить сьогодні.
Хочу жити, аж життя не зломить,
Рватись вгору чи летіть в безодню.

Хоч людей довкола так багато,
Та ніхто з них кроку не зупинить,
Якщо кинути в рухливий натовп
Найгостріше слово — Україна.

І тому росте, росте прокляття!
Всі пориви запального квітня
Неможливо в дійсність перелляти,
На землі байдужно-непривітній.

Хочу крикнуть в далечінь безкраю
І когось на допомогу кликать,
Бо душа моя сьогодні грає
І рушає на шляхи великі.

Хай мій клич зірветься у високість
І, мов прапор в сонці, затріпоче,
Хай кружляє, мов невтомний сокіл,
І зриває рідних і охочих!

Все чекаю на гарячий подих, —
Геній людський чи лише випадок, —
Щоб застиглі і покірні води
Забурлили водоспадом.

І коли закрутить непогода
І мене підхопить, мов піщину,
Хай несуть мене бурхливі води
Від пориву до самого чину1!
                                
1 Чин (заст.) – діяльність, дія
                              (1932) 

Виконати ідейно-художній аналіз вірша

 за поданим шаблоном, використовуючи

хмаринку слів.

Автор:

Тема:

Ідея:

Рід літератури:

Вид лірики

 Художні засоби

Епітети:

Метафори:

Порівняння:

Риторичні оклики


Інверсія (непрямий порядок слів):


!!!Фото виконаного завдання  надішліть протягом дня!!!

15.04. 2021 р.

1-ий урок. 5 клас. Українська мова.

                                        Розвиток мовлення

Оформлення конверта або адреси на поштовій листівці  
Перегляньте презентацію за посиланням. Підпишіть конверт за поданим  зразком.



 !!! Фото надішліть протягом дня !!!

2-ий урок. 8 клас. Українська література.
Розвиток мовлення
Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі? (навчальний твір-мініатюра за оповіданням В.Дрозда "Білий кінь Шептало).
Перегляньте презентацію ТУТ. Напишіть власний твір на дану тему. !!! Фото надішліть протягом дня !!!

3-ій урок. 5 клас. Українська література. 
М.Т. Рильський. "Дощ" ("Благодатний, довгожданий..."). Основні відомості про поета. Краса рідної природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям
Перегляньте презентацію ТУТ
Домашнє завдання: Опрацювати біографію М.Рильського, вивчити напам’ять одну з поезій. 

4-ий урок. 7 клас. Українська мова. 
Розвиток мовлення
Контрольний переказ 

5-ий урок. 6 клас. українська мова

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

Перегляньте презентацію ТУТОпрацюйте параграф 39. Виконайте вправу 456 (перепишіть, записавши числівники на позначення дат та часу словами, поставивши їх у потрібній формі). 
!!! Фотозвіт про виконання надішліть протягом дня !!!

14.04. 2021 р.

1-ий урок. 5 клас. Українська мова.

Розвиток мовлення
Складання листа до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

Перегляньте презентацію за посиланням.  
Домашнє завдання: Скласти листа до рідної людини, використавши звертання та вставні слова. Записати його в зошит. Лист складаємо за поданим нижче зразком.


!!! Фото написаного листа надіслати протягом дня!!!

2-ий урок. 8 клас. Українська мова.

Відокремлені прикладки, 

розділові знаки при них

 Перегляньте презентацію ТУТ.

Опрацювати параграф 35, виконати вправу 420 (переписати, розставляючи розділові знаки, підкреслити відокремлені прикладки). !!! Фото надішліть сьогодні!!!

3-ій урок. 6 клас. Українська мова.
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників
Перегляньте презентацію ТУТ.
Домашнє завдання:
Опрацюйте теоретичний матеріал  на сторінках 193 та 194 ( в  рамочках) стосовно м"якого знака та
роздільного написання складених числівників.

!!!- Виконайте вправу 442 (переписати, ставлячи в потрібній формі числівники, подані в дужках)!!!

5-ий урок. 6 клас. Українська література.
Контрольна тестова робота
Пригоди та романтика
                                                         Тест

Початковий рівень

1. Хто з цих майстрів слова народився в родині відомого письменника?

А Всеволод Нестайко;
Б Ярослав Стельмах;
В Леся Воронина;
Г Іван Рень.
2. Начитавшись книжок, Митько висловив думку, що назва села Юрківка може бути пов'язаною з…
А ім'ям святого Юрія;
Б юрським періодом;
В ім'ям хлопчика Юрка, який колись урятував село;
Г ім'ям пана, якому колись це село належало.
3. Машину часу бабуся Соломія приховувала під виглядом…
А звичайної квітки;
Б жовтого «Запорожця»;
В мітли;
Г парасольки.

Середній рівень

4. Установіть відповідність між героями та твором.

А Ява
Б Клим
В Сергій
Г
 Павлуша
Д
 Кактус
1 «Тореадори з Васюківки»
«Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
Дайте відповіді на запитання.

5. Що таке пригодницька повість?

6. Запишіть за допомогою прикметників, якими, на вашу думку, мають бути родинні стосунки?

Достатній рівень

Дайте розгорнуті повні відповіді на запитання.

7. Василь Трош обдурив хлопців, насміхався з них, але вони йому подякували. Чому?                                     

8. Після вивчення повісті «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»  я зробив (ла) такі висновки…, тому що…

Високий рівень

9. Доведіть, що твір «Тореадори з Васюківки» є пригодницьким.
!!! Фото виконаної контрольної роботи надсилаємо відразу після уроку !!!

7-ий урок. 6 клас. Українознавство
Військово-дипломатична діяльність запорізького січового козацтва. Перемоги козаків у Європі.

Перегляньте презентацію ТУТ. Опрацюйте тести. Вони з відповідями. 

!!! Складіть сенкан та  асоціативний кущ до слова козак. Фото надішліть протягом дня !!!

13.04.2021 р.

1-ий урок. 5 клас. Українська мова

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення вставних слів на письмі комами

Перегляньте презентацію ТУТ. Опрацювати параграф 41. Скласти 5 речень зі вставними словами !!! Фотозвіт надішліть протягом дня!!!

2-ий урок. 7 клас. Українська література
Олена Теліга. "Сучасникам".

Моральний заповіт нащадкам



1. Перегляньте презентацію, 

перейшовши за посиланням

2. Прослухайте поезію за посиланням

"Не треба слів! Хай буде тільки діло!
Його роби — спокійний і суворий,
Не плутай душу у горіння тіла,
Сховай свій біль. Зломи раптовий порив".

Але для мене — у святім союзі:
Душа і тіло, щастя з гострим болем.
Мій біль бринить, зате коли сміюся,
То сміх мій рветься джерелом на волю!

Не лічу слів. Даю без міри ніжність.
А може в цьому й є моя сміливість:
Палити серце в хуртовині сніжній,
Купати душу у холодній зливі.

Вітрами й сонцем Бог мій шлях намітив,
Та там, де треба, — я тверда й сувора.
О, краю мій, моїх ясних привітів
Не діставав від мене жодний ворог.

3. Виконайте ідейно-художній аналіз 

поезії "Сучасникам" за поданим 

шаблоном. 

Тема:

Рід літератури:

Вид лірики

Жанр

 Художні засоби

Епітети:

Персоніфікація:

Метафора:

Антитеза (протиставлення):

Риторичне звертання:

Риторичні оклики

Інверсія (непрямий порядок слів):


!!!Фото з виконаним завданням надіслати протягом дня!!!

12.04.2021 р.

1-ий урок. 5 клас. Українська мова

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення вставних слів на письмі комами

Перегляньте презентацію ТУТ. Виконайте завдання із передостаннього слайда. !!! Фотозвіт надішліть протягом дня!!!

2-ий урок. 8 клас. Українська література
В. Дрозд. Білий кінь Шептало. Проблема знеосіблення людини в суспільстві, особистості й натовпу в оповіданні. 
Перегляньте презентацію ТУТВиконайте завдання із передостаннього слайда. !!! Фотозвіт надішліть протягом дня!!!

3-ій урок. 6 клас. Українська мова
Відмінювання порядкових числівників
Перегляньте відео ТУТ та презентацію ТУТ. Опрацюйте параграф 39. Виконайте вправу 455 ( переписати, поставивши подані в дужках числівники в потрібній формі. Визначити їх рід, число та відмінок). !!! Фото виконаного завдання надішліть протягом дня !!!

4-ий урок. 5 клас. Українська література.
Розвиток мовлення
Усний твір-характеристика персонажів оповідання Є.Гуцала "Лось"
Попрацюйте з картками.




Домашнє завдання: Зашифруйте одного з персонажів оповідання Є.Гуцала "Лось" за поданим вище зразком

!!!Фото надішліть протягом дня!!!

5-ий урок. 7 клас. Українська мова.
Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення
Перегляньте презентацію ТУТВиконайте завдання із останнього слайда. !!! Фотозвіт надішліть протягом дня!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів мовно-літературної галузі в закладах загальної середньої освіти...