вівторок, 4 травня 2021 р.

  Увага! Дистанційне навчання!

ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM

Синхронне навчання та виконання завдань 

в асинхронному режимі

07.05.2021 р.

1-ий урок. 6 клас. Українська мова.

Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників

Перегляньте презентацію ТУТ
Виконайте завдання із передостаннього слайду. 
!!!Фото надішліть сьогодні!!! 

2-ий урок. 8 клас. Українська мова
Відокремлені уточнювальні члени речення.

Синонімічність простих речень із відокремленими членами і складних речень

Перегляньте презентацію ТУТ

Виконайте завдання із передостаннього слайду. 

!!!Фото надішліть сьогодні!!! 

3-ій урок. 6 клас. Українська література
Павло Глазовий. Викривальна срямованість гумористичних і сатиричних творів. "Заморські гості", "Похвала"

Прослухайте гумореску "Заморські гості", перейшовши за посиланням.

Прочитайте Гумореску "Похвала"

— Ахи! — гукнув старий павук,
Уздрівши юну муху.—
Ти так гудеш, що кожен звук,
Як музика для слуху.
За дивну талію твою
І за гарненькі ніжки —
Я все покинув би й пішов
Хоч на край світу пішки.
Ти — як перлина, як топаз,
Ти — як іскрина синя..
А муха — дзись!
І тільки раз! —
Попала в павутиння.
Ну й зрозуміло, що було
І що робилось далі.
Оскільки діло вже дійшло
У байці до моралі,
То я скажу, що не для мух
Слова, звичайно, мовляться,
Бо на солодку похвалу
Не тільки мухи ловляться.

Попрацюйте з карткою



Заповніть сторінку Павла Глазового в мережі "Фейсбук"



!!!Фото виконаного завдання надішліть протягом дня!!!

4-ий урок. 7 клас. Українська література.
Андрій Малишко - відомий

український поет і його пісні, що

 стали народними


Перегляньте презентацію за 


Опрацюйте біографію А.Малишка за підручником.

Попрацюйте з інфографікою




Домашнє завдання:

Опрацювати біографію поета. (Ст. 279).

Виразно читати "Пісню про рушник". (Ст. 

280).

5-ий урок. 6 клас. Зарубіжна література
Розвиток мовлення
Письмовий переказ одного із уривків твору А. Ліндгрен "Міо, мій Міо"
!!!Фото надішліть сьогодні відразу після уроку!!! 

6-ий урок. 8 клас. Зарубіжна література.
Барбара Космовська. Художній світ Б.Космовської. "Буба". Ідея поваги й любові до людини
Перегляньте презентацію ТУТ. Виконайте завдання із останнього слайду !!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!! 

06.05.2021 р.

1-ий урок. 5 клас. Українська мова.

Діалог. Тире при діалозі

- Перегляньте презентацію ТУТ.
- Опрацюйте матеріал підручника на сторінці 222 (параграф 44).
- Виконайте завдання із останнього слайду (випишіть невеличкий діалог із вашої наулюбленішої казки та схематично зобразьте репліки з нього).
!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!! ОБОВ’ЯЗКОВО!!!

2-ий урок. 8 клас. Українська література.
Український гумор. Гумористичні ситуації в повісті Валентина Чемериса "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання"
Перегляньте презентацію ТУТ.
Домашнє завдання: заповнити сторінку В.Чемериса в мережі "Фейсбук".


!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!! ОБОВ’ЯЗКОВО!!!

3-ій урок. 5 клас. Українська література
Микола Вінграновський. "Сіроманець" - захоплива й драматична розповідь про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи

Перегляньте презентацію за посиланням

- Із слайда №9 виписати тему та ідею повісті "Сіроманець". 
- Прочитати повість Миколи Вінграновського "Сіроманець"

!!!Фото записів надіслати протягом дня!!!

4-ий урок. 7 клас. Українська мова. 

ПРАВОПИС ЧАСТОК НЕ  ТА НІ З РІЗНИМИ ЧАСТИНАМИ МОВИ

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ, ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ПОСИЛАННЯМ

ОПРАЦЮЙТЕ  ПАРАГРАФ 38 ( СТОРІНКИ 240, 243).  ВИКОНАЙТЕ ВПРАВУ 541.

!!!ФОТО ВИКОНАНОГО ЗАВДАННЯ НАДІШЛІТЬ ПРОТЯГОМ ДНЯ !!!

5-ий урок. 6 клас. Українська мова.

Особові займенники. Зворотній займенник себе. Питальні та відносні займенники, їх відмінювання

Тестове опитування

1. Займенник якої особи змінюється за родами?

А 1-ї;

Б 2-ї;

В 3-ї;

Г усіх осіб.

2. У якому рядку правильно охарактеризовано особовий займенник, вжитий у реченні: «Найбільше щастя в житті — це впевненість у тому, що тебе люблять»?

А 1 ос., мн., Зн. в.;

Б 2 ос., мн. Зн.в;

В 2 ос., одн. Зн. в.;

Г 3 ос., одн., Д.в.

3. Укажіть речення, в якому вжито займенник першої особи.

А Наше щастя чи наше нещастя залежить тільки від нас самих.

Б Надія на щастя, нехай навіть оманлива, ніколи не заподіює людині зла, бо вона полегшує життя.

В Невелика заслуга бути щасливим, якщо ти оптиміст.

Г Хто не вміє користуватися щастям, коли воно приходить, не повинен скаржитися, коли воно проходить.

4. У якому реченні займенник «ви» треба писати з великої літери?

А Друзі, ВИ зовсім забули про час.

Б Екскурсовод звернулась до гостей: «А ВИ знаєте, чому місто має таку назву?»

В ВИ не можете знати, що буде через рік.

Г Олено Петрівно, ВИ отримали мого листа?

5. Знайдіть речення, у якому особовий займенник 1 особи вжитий у місцевому відмінку.

А У всіх нас достатньо сили, щоб витримувати нещастя інших.

Б Шукаємо щастя по країнах, столiттях, а воно скрiзь i завжди з нами; як риба в водi, так i ми у ньому, i воно бiля нас шукає нас самих.

В Ми буваємо щасливі, тільки коли відчуваємо, що нас поважають.

Г Нас мучить не стільки жадання щастя, скільки бажання уславитися щасливцями.

6. Визначте, яку синтаксичну роль виконує зворотній займенник у реченні: «Найбільше щастя не вважати себе особливим, а бути як усі люди».

А означення;

Б підмет;

В обставина;

Г додаток.

7. Укажіть правильне твердження

А за допомогою відносних займенників оформлюємо питальні речення;

Б усі питальні та відносні займенники змінюються за родами, числами, відмінками;

В займенники хто, що відмінюються як прикметники;

Г займенник скільки відмінюється як числівник два.

8. У якому відмінку вжито займенник у реченні: «Терпіння – це дерево, корені якого – гіркі, а плоди – дуже солодкі»

А Р. в.;

Б Д. в.;

В Зн. в.;

Г М. в.

9. Яку синтаксичну роль виконує відносний займенник у реченні:  «Хто хоче приносити користь, той навіть зі зв'язаними руками може зробити багато добра»

А підмет;

Б присудок;

В означення;

Г додаток.

10. Яку синтаксичну роль виконує відносний займенник у 2-му реченні:  «У квітів своя мова. Вони мовчать, але багато про що говорять!»:

А підмет;

Б присудок;

В означення;

Г додаток.

11. Усі займенники відносні в рядку

А хто, що, який, чий;

Б мій, твій, котрий, скільки;

В ваш, нам, який, чий;

Г дещо, хтось, чий, котрий.

12. Усі займенники особові в рядку

А вашого, самою, тобою, нас;

Б мені, зі мною, на ньому, з ним;

В чиє, ні з ким, мене, він;

Г цій, ти, собі, твого.

Виконайте тестові завдання. !!!Фото надішліть відразу після уроку!!!

05.05.2021 р.

1-ий урок. 5 клас. Українська мова.

Діалог. Тире при діалозі

- Перегляньте презентацію за посиланням.
- Опрацюйте матеріал підручника на сторінці 222 (параграф 44).
- Виконайте завдання, розміщене в  останньому слайді. 


!!!Фото виконаного завдання надіслати протягом дня!!! ОБОВ’ЯЗКОВО!!!

2-ий урок. 8 клас. Українська мова
Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах
Перегляньте презентацію ТУТ.
Виконайте завдання із останнього слайду. 
!!!Фото надішліть протягом дня сьогодні!!!

3-ій урок. 6 клас. Українська мова
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання
Перегляньте презентацію ТУТ. Виконайте завдання із останнього слайду. !!!Фото надішліть протягом дня!!!

5-ий урок. 6 клас. Українська література. 
Павло Глазовий. "Найважча роль". Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Перегляньте презентацію, перейшовши за посиланням


Запишіть у зошити, що таке гумореска.


ГУМОРЕ́СКА невеликий прозовий або віршований твір жартівливого змісту, що змальовує смішну пригоду чи рису в характері людини.
Добродушний, лагідний сміх у гуморесці нерідко поєднується з елементами викривальної сатири.

!!!Фото записів надішліть протягом дня!!!

7-ий урок. 6 клас. Українознавство
Пилип Орлик та Григорій Орлик
Перегляньте презентацію ТУТ.
Скласти сенкан до образа-теми Григорій Орлик. 
!!!Фото надішліть протягом дня!!!



1 коментар:

  1. Життя іноді може бути веселим, одна хвилина прекрасна, а наступна - зовсім інша. Ми з чоловіком прожили дуже красиве життя до несподіваного хаосу, життя без вад і недовіри, поки у нас не було проблем з підтримкою наших дітей, він перестав платити і знайшов пригоду за межами флірту зі своїм заповітним подружжям. все, що я страждав. і для того, над чим я працював над непотрібним задоволенням, я відчував у собі цю порожнечу, я не мав уявлення, як допомогти мені з’єднатися з ним, тому що він не повернувся додому, пізно просидів, пив, курив, займався різними речами, які він ніколи не робив зробив. Але завдяки людині, яка принесла радість і стабільність у мій дім, доктор Егвалі, людина добрих справ, настільки справжній і поступливий, бо я намагався і мав довіру. Поговоріть з ним про те, що вас турбує, і ви будете раді, що це зробили. WhatsApp або Viber +2348122948392 або електронною поштою dregwalispellbinder@gmail.com

    ВідповістиВидалити

  Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів мовно-літературної галузі в закладах загальної середньої освіти...