Увага! Дистанційне навчання!
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM
Синхронне навчання та виконання завдань
в асинхронному режимі
07.05.2021 р.
1-ий урок. 6 клас. Українська мова.
Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників
2-ий урок. 8 клас. Українська мова
Синонімічність простих речень із відокремленими членами і складних речень
Перегляньте презентацію ТУТ
Уздрівши юну муху.—
Ти так гудеш, що кожен звук,
Як музика для слуху.
За дивну талію твою
І за гарненькі ніжки —
Я все покинув би й пішов
Хоч на край світу пішки.
Ти — як перлина, як топаз,
Ти — як іскрина синя..
А муха — дзись!
І тільки раз! —
Попала в павутиння.
Ну й зрозуміло, що було
І що робилось далі.
Оскільки діло вже дійшло
У байці до моралі,
То я скажу, що не для мух
Слова, звичайно, мовляться,
Бо на солодку похвалу
Не тільки мухи ловляться.
український поет і його пісні, що
стали народними
Опрацювати біографію поета. (Ст. 279).
Виразно читати "Пісню про рушник". (Ст.
280).
06.05.2021 р.
1-ий урок. 5 клас. Українська мова.
Діалог. Тире при діалозі
2-ий урок. 8 клас. Українська література.
- Із слайда №9 виписати тему та ідею повісті "Сіроманець".
- Прочитати повість Миколи Вінграновського "Сіроманець"
!!!Фото записів надіслати протягом дня!!!
ОПРАЦЮЙТЕ ПАРАГРАФ 38 ( СТОРІНКИ 240, 243). ВИКОНАЙТЕ ВПРАВУ 541.
Особові
займенники. Зворотній займенник себе. Питальні та відносні займенники, їх відмінювання
Тестове опитування
1. Займенник якої особи
змінюється за родами?
А 1-ї;
Б 2-ї;
В 3-ї;
Г усіх осіб.
2. У
якому рядку правильно охарактеризовано особовий займенник, вжитий у реченні: «Найбільше
щастя в житті — це впевненість у тому, що тебе люблять»?
А 1 ос., мн., Зн. в.;
Б 2 ос., мн. Зн.в;
В 2 ос., одн. Зн. в.;
Г 3 ос., одн., Д.в.
3.
Укажіть речення, в якому вжито займенник першої особи.
А Наше щастя чи наше нещастя
залежить тільки від нас самих.
Б Надія на щастя, нехай навіть
оманлива, ніколи не заподіює людині зла, бо вона полегшує життя.
В Невелика заслуга бути
щасливим, якщо ти оптиміст.
Г Хто не вміє користуватися
щастям, коли воно приходить, не повинен скаржитися, коли воно проходить.
4. У
якому реченні займенник «ви» треба писати з великої літери?
А Друзі, ВИ зовсім забули про
час.
Б Екскурсовод звернулась до
гостей: «А ВИ знаєте, чому місто має таку назву?»
В ВИ не можете знати, що буде
через рік.
Г Олено Петрівно, ВИ отримали
мого листа?
5. Знайдіть речення, у якому особовий займенник 1 особи вжитий у місцевому
відмінку.
А У всіх нас достатньо сили, щоб
витримувати нещастя інших.
Б Шукаємо щастя по країнах,
столiттях, а воно скрiзь i завжди з нами; як риба в водi, так i ми у ньому, i
воно бiля нас шукає нас самих.
В Ми буваємо щасливі, тільки
коли відчуваємо, що нас поважають.
Г Нас мучить не стільки жадання
щастя, скільки бажання уславитися щасливцями.
6. Визначте, яку синтаксичну роль виконує зворотній займенник у реченні: «Найбільше
щастя не вважати себе особливим, а бути як усі люди».
А означення;
Б підмет;
В обставина;
Г додаток.
7.
Укажіть правильне твердження
А за допомогою відносних
займенників оформлюємо питальні речення;
Б усі питальні та відносні
займенники змінюються за родами, числами, відмінками;
В займенники хто, що відмінюються як прикметники;
Г займенник скільки
відмінюється як числівник два.
8. У якому відмінку вжито займенник у реченні: «Терпіння – це дерево, корені якого – гіркі, а плоди – дуже солодкі»
А Р. в.;
Б Д. в.;
В Зн. в.;
Г М. в.
9. Яку
синтаксичну роль виконує відносний займенник у реченні: «Хто хоче приносити
користь, той навіть зі зв'язаними руками може зробити багато добра»
А підмет;
Б присудок;
В означення;
Г додаток.
10. Яку
синтаксичну роль виконує відносний займенник у 2-му реченні: «У квітів своя
мова. Вони мовчать, але багато про що говорять!»:
А підмет;
Б присудок;
В означення;
Г додаток.
11. Усі займенники
відносні в рядку
А хто, що, який, чий;
Б мій, твій, котрий, скільки;
В ваш, нам, який, чий;
Г дещо, хтось, чий, котрий.
12. Усі займенники
особові в рядку
А вашого, самою, тобою, нас;
Б мені, зі мною, на ньому, з ним;
В чиє, ні з ким, мене, він;
Г цій, ти, собі, твого.
05.05.2021 р.
1-ий урок. 5 клас. Українська мова.
Діалог. Тире при діалозі
Життя іноді може бути веселим, одна хвилина прекрасна, а наступна - зовсім інша. Ми з чоловіком прожили дуже красиве життя до несподіваного хаосу, життя без вад і недовіри, поки у нас не було проблем з підтримкою наших дітей, він перестав платити і знайшов пригоду за межами флірту зі своїм заповітним подружжям. все, що я страждав. і для того, над чим я працював над непотрібним задоволенням, я відчував у собі цю порожнечу, я не мав уявлення, як допомогти мені з’єднатися з ним, тому що він не повернувся додому, пізно просидів, пив, курив, займався різними речами, які він ніколи не робив зробив. Але завдяки людині, яка принесла радість і стабільність у мій дім, доктор Егвалі, людина добрих справ, настільки справжній і поступливий, бо я намагався і мав довіру. Поговоріть з ним про те, що вас турбує, і ви будете раді, що це зробили. WhatsApp або Viber +2348122948392 або електронною поштою dregwalispellbinder@gmail.com
ВідповістиВидалити